نوآورترین استارتاپ‌های گردشگری در جهان

صنعت گردشگری دائماً در حال تحول است و استارت‌آپ‌های جدید با ایده‌های نوآورانه برای ارتقای تجربه سفر به وجود می‌آیند. این استارت‌آپ‌ها با استفاده از فناوری، تجربیات شخصی‌سازی‌شده‌تر، پایدارتر و مقرون به صرفه‌تری را برای مسافران ارائه می‌کنند. در این مقاله، به برخی از نوآورترین استارت‌آپ‌های گردشگری در جهان می‌پردازیم:

:Airbnb

این پلتفرم به افراد اجازه می‌دهد تا خانه‌ها، آپارتمان‌ها و اقامتگاه‌های منحصر به فرد را در سراسر دنیا از میزبانان محلی اجاره کنند. این پلتفرم به خاطر ارائه تجربیات سفر اصیل و مقرون به صرفه به مسافران محبوبیت زیادی کسب کرده است.

:Hopper

این پلتفرم برای برنامه‌ریزی سفر از هوش مصنوعی و کمک به کاربران در یافتن بهترین قیمت برای پرواز، هتل و اجاره خودرو استفاده می‌کند. این پلتفرم همچنین دارای ویژگی‌هایی مانند ردیابی قیمت و هشدار قیمت است تا کاربران بتوانند در صورت افت قیمت، از معاملات مطلع شوند.

:GetYourGuide

این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد تا تورها، فعالیت‌ها و تجربیات را در مقاصد سراسر جهان رزرو کنند. این پلتفرم به دلیل طیف گسترده ای از گزینه ها و تعهد خود به ارائه تجربیات با کیفیت بالا شناخته شده است.

:Viator

پلتفرم دیگری برای رزرو تور و فعالیت که طیف گسترده ای از گزینه ها را در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت به دلیل رابط کاربری آسان و فرآیند رزرو بدون دردسر شناخته شده است.

:Skift

یک پلتفرم خبری و اطلاعاتی است که بر صنعت گردشگری تمرکز دارد. این شرکت به دلیل پوشش عمیق و بینش های خود در مورد روندهای صنعت گردشگری شناخته شده است.

:Ariva

Ariva یک ارز دیجیتال است که توسط این استارتاپ راه اندازی شده است و برای استفاده فعال در شبکه های گردشگری محلی و جهانی در آینده نزدیک ساخته شده است. این پروژه یک شبکه گردشگری و مسافرتی جهانی B2C است که در آن اعضا می توانند بر اساس تجربیات و نظرات مسافران قبلی، با ارائه دهندگان خدمات گردشگری محلی و جهانی ارتباط برقرار کنند، رزرو خود را با ارزهای دیجیتال انجام دهند و از رزروها و به اشتراک گذاری محتوای ارزشمند خود، ارز دیجیتال کسب کنند.

اینها تنها تعدادی از  استارتاپ های نوآورانه گردشگری در جهان هستند. با ظهور فناوری های جدید، احتمالاً در سال های آینده شاهد نوآوری های بیشتری در این صنعت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *